Голго 13

Здравейте драги зрители, читатели и спиритуални… гости :Д, направих ново АМВ с участието на Голго.

Анимето не си струва няма да ви лъжа. Развръзката е интересна има обрат, но цялостно не е невероятно преживяване… е може би е нормално като за филм от ранните 80′.

Най-важното, е че песента, която ми се въртеше за този филм може би вече от половин година, най-накрая я съчетах до колкото ми беше възможно с noir обстановката на анимето.

Доволен съм, за съжаление ми се щеше да стане една идея по-дълго, но опасността при т.н. атмосферни сакуги (нз дали съществува подобен термин) е че ако станат една идея по-дълги е много лесно да доскучеят, затова и по-добрият избор е по-къс вариант, който те оставя с желание за още… :Д

Имам чувството, че който е създал анимето – не просто рисунките, а сцените е разбирал и от филмово изкуство. Тъй де сутринта ми се въртяха по-интересни неща, но изглежда вече всичко се е изпарилоооо…. ; Д

 

Благодаря ви за вниманието.

Leave a comment